Ceny výpočetní techniky za dobu svého vývoje značně poklesly, ale ne zas až do takové výše, že by se jednalo o halířové položky. Některé stolní počítačové sestavy a notebooky zakoupíte za desítky tisíc korun, na druhou stranu to má výhodu v tom, že jde zpravidla o nadčasové výrobky, které vám budou spolehlivě sloužit i desítky let.
O elektronice je známo, že nebývá tak poruchová, na rozdíl od mechanických pohyblivých částí různých spotřebičů, strojů a mechanismů, ovšem závadu nelze vyloučit nikdy. Jestliže k ní dojde u notebooku za tři tisíce korun, který máte doma v provozu pět let, nebývá obvykle problém zbavit se jej a zakoupit nový za podobnou cenu, ovšem u stolního počítače za pětadvacet tisíc už se vyplatí hledat odborný servis. Někdy totiž může být pouze vadný kondenzátor na základní desce nebo grafický modul, a oprava vás vyjde jen na pár stovek.
Ti z vás, co mají zájem tímto způsobem podnikat, si jistě uvědomují, že klíčové bude získat zákazníky, a kde jinde je oslovit, než opět přes výpočetní techniku, tedy prostřednictvím Internetu. Budete potřebovat webový portál s prezentací vašich služeb, případně podpořený e-shopem, pokud byste chtěli prodávat některé bazarové počítače či náhradní díly.
Bez čeho to ovšem nepůjde, je SEO. Pokud jste v tomto oboru spíše laici a vaše IT zaměření se týká převážně hardware, jistě oceníte spolupráci s odborníky, kteří si s problematikou Shopify SEO doslova pohrají, a zajistí, aby i skrze Webflow SEO vyhledávače vyhodnocovaly relevantní výsledky. Jistě dobře víte, že kdo je při vyhledávání klíčových slov v popředí, má větší šanci na úspěch. Je to psychologická strategie, kdy drtivá většina zákazníků neprohledává obsah padesáti webů, ale pouze se zaměří na prvních čtyři, možná šest, sedm, ale rozhodně nebude mít náladu ani čas přehrabávat se a porovnávat mezi sebou několik desítek firem.